marți, 5 februarie 2008

Places to be

am fost sambata seara in noul deschis hrc (hard rock cafe) it rocks! se afla situat in herastrau, este mare, cu o capacitate de pana la 300 de persoane. asteptam momentul. and by the way in bucuresti avem hrc si in budapesta nu. macar la asta sa fim mai tari. acum sa vedem si concerte pe-acolo. cocktailurile non-alcoolice (caci doar asta a baut soferitza de mine) sunt foarte tari. cel mai "hip' cocktail :) (prienii stiu de ce) este berrylicious(sper ca n-am scris magarii, dc da, imi fac mea culpa). lumulitza era cata frunza cata iarba si de cele mai variate feluri: de la omul cu caruciorul cu bebe, pana la blonda cu geanta de fitze si sponsor la brat. am trecut in revista extremele, dar majoritatea erau ok. o supriza pt mine a fost sa constat ca erau multi straini. cum bine spunea o prietena (hey buburushko!) dupa ce ma mut in zona aia, cartierul meu general o sa fie la hrc.

Niciun comentariu: